- Про заклад
 - 
             Прозорість та інформаційна відкритість закладу 
                            
- Нормативно-правова база
 - Критерії, правила і процедури оцінювання
 - Інформація про наявність вільних місць у 1-11 класах
 - Структура та органи управління закладу
 - Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
 - Територія обслуговування
 - Наявність вакантних посад
 - Звіт освітнього закладу
 - Фінансова звітність
 - Правила прийому до закладу
 - Умови доступності ЗО для навчання осіб з ООП
 - Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
 - Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
 - Мова освітнього процесу
 - Матеріально-технічне забезпечення
 - Результати моніторингу якості освіти
 - Організація харчування
 - Самооцінювання
 
 - Новини
 - Педколектив
 - Учні
 - Дистанційне навчання
 - Методична скарбничка
 - Батькам
 - Бібліотека
 - Психологічна служба
 - Протидія булінгу
 - Контакти
 - QR. Подання документів
 - Пам'ятки
 - Цивільний захист
 
- Інтегровані уроки
 - Інтегрований урок інформатики та образотворчого мистецтва
 
Інтегрований урок інформатики та образотворчого мистецтва
22.11.2023 Administrator Категорія: Інтегровані уроки

Нещодавно вчителем Крамар Марією Петрівною був проведений інтегрований урок інформатика та образотворче мистецтво.
Тема: «Програми для роботи з зображеннями. Комп’ютерна графіка та її особливості. Створення малюнка на тему: «Птахи».

Мета уроку полягала в тому, щоб сформувати основні компетентності, зокрема предметну компетентність: познайомити учнів з комп’ютерною графікою, сферами її застосування в реальному житті; навчити визначати об’єкти з яких складається графічний об’єкт та вміти описувати та створювати або відтворювати його; вміння вчитися впродовж життя- розуміти мету навчальної діяльності, уміння виділяти головне, аналізувати, використовувати на практиці, формувати вміння виявляти допитливість, сприяти усвідомленню відповідальності за власне життя та оточуючу природу; здоров’язбережувальну – знати правила безпечної роботи за ПК, формувати режим роботи.
На уроці учні мали можливість порівняти процеси створення малюнка за допомогою комп'ютерної програми, олівців та крейди. І всі творили красу.
![]()  | 
			![]()  | 
		
![]()  | 
			![]()  | 
		
        
                                                








Коментарі 0