- Про заклад
 - 
             Прозорість та інформаційна відкритість закладу 
                            
- Нормативно-правова база
 - Критерії, правила і процедури оцінювання
 - Інформація про наявність вільних місць у 1-11 класах
 - Структура та органи управління закладу
 - Кадровий склад закладу освіти згідно з ліцензійними умовами
 - Територія обслуговування
 - Наявність вакантних посад
 - Звіт освітнього закладу
 - Фінансова звітність
 - Правила прийому до закладу
 - Умови доступності ЗО для навчання осіб з ООП
 - Ліцензія на впровадження освітньої діяльності
 - Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
 - Мова освітнього процесу
 - Матеріально-технічне забезпечення
 - Результати моніторингу якості освіти
 - Організація харчування
 - Самооцінювання
 
 - Новини
 - Педколектив
 - Учні
 - Дистанційне навчання
 - Методична скарбничка
 - Батькам
 - Бібліотека
 - Психологічна служба
 - Протидія булінгу
 - Контакти
 - QR. Подання документів
 - Пам'ятки
 - Цивільний захист
 
Ліцензований обсяг та фактична кількість учнів
ЛІЦЕНЗОВАНИЙ ОБСЯГ ОСІБ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації  
від 02 травня 2018р. №352-од
Початкова освіта – 300
Базова середня освіта – 450
Профільна середня освіта – 120
ФАКТИЧНА КІЛЬКІСТЬ ОСІБ, ЯКІ НАВЧАЮТЬСЯ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
2024 – 2025 навчальний рік
1 – 4 класи (9 класів) – 261 учнів
5 – 9 класи (16 класів) – 486 учнів
10 – 11 класи (4 класів) – 120 учнів
2022 – 2023 навчальний рік
1 – 4 класи (9 класів) – 280 учнів
5 – 9 класи (16 класів) – 502 учнів
10 – 11 класи (5 класів) – 132 учня
2021 – 2022 навчальний рік
1 – 4 класи (10 класів) – 314 учнів
5 – 9 класи (14 класів) – 457 учнів
10 – 11 класи (6 класів) – 151 учень
2020 – 2021 навчальний рік
1 – 4 класи (9 класів) – 302 учнів
5 – 9 класи (14 класів) – 447 учнів
10 – 11 класи (6 класів) – 151 учні
2019 – 2020 навчальний рік
1 – 4 класи (9 класів) – 270 учнів
5 – 9 класи (14 класів) – 425 учнів
10 – 11 класи (6 класів) – 153 учнів
        
                                                





